суббота, 16 июля 2011 г.

Küpsisetort maasikatega


Seda kooki olen ma mitmeid kordi teinud, sest see on lihtne ja maitsev. Seekord nägin isuäratavat pilti sellest koogist  Mingi Mango blogis ja õhtuks oli mul küpsisetort valmis.
Maasika kohupiimakreemi mul polnud kusagilt siit, Norrast võtta, aga õnneks mul on veel mõned banaani kohupiimakreemid sügavkülmas :)
Selga küpsised on ka spetsiaalselt küpsisetortide jaoks Eestist toodud ja mõned pakid on veel alles :)

Tort tuli mõõdus 3x3, 5 küpsiste kihti, kuid paras oleks olnud, kui oleks 4 küpsiste kihti, nii et retsepti kirjutan just tordile mõõdus 3x3 ja 4 küpsiste kihti.

Vaja läheb:

3 pakki kandilisi Selga küpsiseid ( pool pakki jäi järgi)
800g maasikaid
300g banaani kohupiimakreemi (või maasika)
1dl vahukoort
2spl suhkrut
natuke mahla küpsiste leotamiseks

Vahustasin vahukoore ja lisasin suhkurt. Seejärel lisasin ka kohupiimapastat ja segasin ühtlaseks.
Umb 500g maasikaid purustasin blenderis ära mitte väga peenikesteks tükkideks. Aga muidu võib kasutada ka maasika toormoosi.

1 kiht- mahla sisse kastetud küpsised (3x3)
2 kiht- kohupiima-vahukooresegu
3 kiht- mahla sisse kastetud küpsised
4 kiht- natuke kohupiima-vahukooresegu ja peale purustatud maasikad
5 kiht- mahla sisse kastetud küpsised
6 kiht- kohupiima-vahukooresegu
7 kiht- mahla sisse kastetud küpsised
8 kiht- kohupiima-vahukooresegu

Lasin tordil umb 8h külmkapis seista (1 öö).

Комментариев нет:

Отправить комментарий